Fenerium'dan sorumlu yönetici Abdullah Kiğılı, ezeli rakiplerinin toplamından fazla ürün satışı gerçekleştirdikleri iddiasında bulundu, “İyi günlere dönüş yaptık” dedi.
Fenerbahçe’nin en büyük gelir kaynaklarından biri olan Fenerium, yıllarca adeta para bastı. Taraftarlar, kulübün lisanslı ürünlerini almak için mağazalara akın ederken, bu da Fenerium’un rekor cirolar yapmasına yol açtı. Ancak Türkiye’deki her kuruluş gibi o da, ekonomik krizden nasibini aldı. Bir ara satışlar hayli düşerken, Fenerium yönetiminde sık sık değişiklikler yaşandı. Aziz Yıldırım’ın, şubat ayındaki Genel Kurul’da Abdullah Kiğılı’yı yönetimine almasıyla, adeta Fenerium’un da kaderi değişti. Giyim konusunda Türkiye’deki en tecrübeli isimlerin başında gelen Kiğılı, Fenerium’dan sorumlu yönetici olunca, bir dizi yeniliğe girişti. Bu da meyvelerini kısa sürede verdi ve Fenerium yeniden eski parlak günlerine dönmeye başladı.
‘Çok daha yukarılara’
Ürün yelpazesini genişlettiklerini dile getiren Kiğılı, eski parlak günlerine dönüş yaptıklarını kaydederek, “Armalı lacivert formalara ilgi çok büyük. Siparişleri yetiştirmekte zorlanıyoruz. Forma satışlarımız, ezeli rakiplerimiz Galatasaray ve Beşiktaş’tan kat kat fazla. İki rakibimizin toplamından fazla ürün sattığımıza inanıyorum. Hedefimiz Fenerium’u çok daha yukarılara taşımak” diye konuştu.
Fenerbahçe’nin en büyük gelir kaynaklarından biri olan Fenerium, yıllarca adeta para bastı. Taraftarlar, kulübün lisanslı ürünlerini almak için mağazalara akın ederken, bu da Fenerium’un rekor cirolar yapmasına yol açtı. Ancak Türkiye’deki her kuruluş gibi o da, ekonomik krizden nasibini aldı. Bir ara satışlar hayli düşerken, Fenerium yönetiminde sık sık değişiklikler yaşandı. Aziz Yıldırım’ın, şubat ayındaki Genel Kurul’da Abdullah Kiğılı’yı yönetimine almasıyla, adeta Fenerium’un da kaderi değişti. Giyim konusunda Türkiye’deki en tecrübeli isimlerin başında gelen Kiğılı, Fenerium’dan sorumlu yönetici olunca, bir dizi yeniliğe girişti. Bu da meyvelerini kısa sürede verdi ve Fenerium yeniden eski parlak günlerine dönmeye başladı.
‘Çok daha yukarılara’
Ürün yelpazesini genişlettiklerini dile getiren Kiğılı, eski parlak günlerine dönüş yaptıklarını kaydederek, “Armalı lacivert formalara ilgi çok büyük. Siparişleri yetiştirmekte zorlanıyoruz. Forma satışlarımız, ezeli rakiplerimiz Galatasaray ve Beşiktaş’tan kat kat fazla. İki rakibimizin toplamından fazla ürün sattığımıza inanıyorum. Hedefimiz Fenerium’u çok daha yukarılara taşımak” diye konuştu.